با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ وام بدون کارمزد به فرهنگیان برای سفر هوایی به عتبات
زیارت عاشورا

فرهنگیان شاغل و بازنشسته می توانند در نیمه دوم امسال با استفاده از وام بدون کارمزد به اماکن متبرکه کربلا و نجف سفر کنند.

سید شمس الدین انوار مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی هوایی، جهانگردی و زیارتی زاگرس وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری فرهنگیان با اشاره به برگزاری تورهای زیارتی عتبات عالیات (کربلا و نجف) ویژه فرهنگیان اظهار داشت: این تورها برای نخستین بار با اعطای تسهیلات بدون کارمزد برای فرهنگیان سراسر کشور برگزار می شود که زمان برگزاری تورها از آذرماه تا پایان اسفند ۹۴ است.

 وی در خصوص تسهیلات پرداخت این سفرها گفت: کل هزینه تور برای هر نفر مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که فرهنگیان عزیز تنها ۵۰۰ هزار تومان آن را به صورت نقد در موقع ثبت نام می پردازند و مابقی این مبلغ به صورت اقساط ۱۰ ماهه بدون کارمزد قابل پرداخت است.

 مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس افزود: فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 به گفته انوار پروازها از سه مبدأ تهران، اصفهان و مشهد انجام می شود؛ همچنین مهلت ثبت نام سفر به عتبات عالیات تا ۲۰ مهرماه تعیین شده است.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت مسافرتی جهانگردی زاگرس به آدرس zagrostours.ir مراجعه کنند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 10:26 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |